ClickCease Spiegelgroep - Website design - Brandsupply

Spiegelgroep

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Spiegelgroep
  • Categorie: Website design
  • Totaal budget: € 550.00
  • Datum start : 15-06-2011 18:06
  • Datum einde : 15-07-2011 18:06
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 23
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Verder ter kennisgeving. Primair willen wij de online methode in de markt zetten. In Nederland zijn er maar een paar partijen die deze vorm aanbieden, veelal bijprodukten. Wij willen de online methode primair neerzetten. Voordelen zijn dat er geen machtsspelletjes mogelijk zijn, het is aanmerkelijk goedkoper en er kan waar dan ook op welk uur dan ook worden deelgenomen. Vertrouwelijkheid en kwaliteit gewaarborgd.

Bedrijfsomschrijving:

Ontwerp een volledige website.
Wie zijn wij:
Spiegelgroep cv is een nieuw bedrijf. De dienstverlening bestaat uit het bemiddelen bij conflicten. In Nederland worden steeds meer conflicten opgelost met behulp van een Mediator. Daar waar voorheen de gang naar de rechter de enige manier was om uiteindelijk een conflict op te lossen wordt steeds meer gebruik gemaakt maar deze specialist.
Waarom doet men dat?
1. Goedkoper, in plaats van ieder zijn of haar advocaat en een steeds duurder wordende rechtsgang wordt gekozen voor één procesbegeleider. Één conflictbemiddelaar die door beiden betaald, helpt om gezamelijke belangen naar een bevredigend resultaat te brengen. Kernwoorden daarbij zijn vrijwilligheid, vertrouwelijkheid, zelfbeschikking en deskundigheid
2. Toekomstgericht, een gerechtelijke uitspraak lost het conflict niet op. Er zijn winnaars en verliezers, maar je blijft vader en moeder, het blijft je beste klant of leverancier, het blijft je baas. Hoe dan verder? Een mediator is gericht op gezamelijke belangen en zal juist dit soort zaken strak op het netvlies houden.
3. Tijdsduur van het conflict, Het gehele proces duurt aanmerkelijk korter dan de formele rechtsgang. Dit betekent minder verdriet, ergernis, en minder declarabele uren.
De mediator(s) zelf zijn NMI registermediators. Dit betekent kwaliteit, een transparante urenregistratie, klacht en tuchtrecht en permanente educatie.
Het dienstenpakket:
Wij bemiddelen op drie terreinen.
1. Algemene Conflicten, denk aan zakelijke problemen met een leverancier of klant. Denk aan conflicten met de gemeente over een vergunning of WOZ-waarde.
2. Familie-echtscheidingsconflicten. Erfeniskwesties, echtscheiding, ouderschapsplannen en herziening van convenanten/afspraken.
3. Arbeidsconflicten. Arbeidsgerelateerde problemen met de werkgever/werknemer.
Wij bieden drie paketten aan;
1. Het onlinepakket. Bemiddeling in geheel Nederland online, via een speciale beveiligd vertrouwelijk forum, uitstekend geschikt voor arbeids- en familieconflicten. Over het algemeen levert deze afhandeling een besparing van 30% ten opzichte van de fysieke bemiddeling op. De mediator is gecertificeerd Juripax mediator. Kosten Euro 1000,00 ex btw per zaak.
2. Het hybridepakket. Na de persoonlijke intake wordt de zaak online verder behandeld. Daar waar gevraagd of noodzakelijk geacht volgen er meer persoonlijke sessies. Kosten Euro 165,00 ex BTW per uur. Verwachte kosten Euro 1500,00 ex btw per zaak
3 Persoonlijke begeleiding. Dit meest uitgebreide pakket bestaat uit een aantal sessies, meestal drie tot vijf, waarbij de Mediator het proces van begin tot het einde zal begeleiden. Kosten 165,00 per uur ex btw. Verwachte kosten Euro 2200,00 ex btw per zaak
Let op: Bovengenoemde kosten zijn ex de tarieven van eventueel in te schakelen specialisten en ex eventuele reiskosten. Genoemde specialisten worden na gezamenlijk overleg ingeschakeld en wij bieden een duidelijke transparante gespecificeerde opgave.

Uitstraling:
Helder, eerlijk, kort, zakelijk en ver weg van het vermeende geiten wollen sokken imago van relatietherapie, psycholoog en therapeut. Wij kennen de menselijke emoties, hebben daar heel veel begrip voor, helpen daar waar nodig, maar proberen partijen wel zelf een oplossing te laten aandragen en het liefst snel en kwalitatief houdbaar.
Zwart wit fotos met fel gekleurde accenten in logokleuren, strak overzichtelijk met de drie pakketten, vormgegeven met drie profielfotos van gezichten, neutraal of vrolijk als basis. Logo is bijgevoegd en foto als voorbeeld. Verder via de foto naar vervolgpagina met tekstuitleg. Drie dus. Verder op de voorpagina een klantenrespons, verder de gebruikelijke info: contact, linkinlink, skype, facebook,
We gebruiken op de voorpagina dus geen eigen “koppen’
Verdere vragen hoor ik graag,

Raymond Jansen

Doelgroep:

particulieren voor de genoemde conflicten, allimentatieberekeningen of nazorg, heropenen convenanten of ouderschapsplannen.
Bedrijven voor de genoemde zakelijke en/of arbeidsconflicten.

De naam spiegelgroep staat voor transparant. Spiegelen is een veel gebruikte gesprekstechniek. De spiegel liegt niet, toch?

Kleuren, favoriete logo's, must haves

zie boven

  • designer: Epic

  • designer: Rickvanderkleijn

  • designer: Epic

  • designer: Epic

  • designer: Prins

  • designer: Rickvanderkleijn

  • designer: yoursi

  • designer: yoursi

  • designer: yoursi

  • designer: yoursi

  • designer: Ewous

  • designer: Ewous

  • designer: Epic

  • designer: Epic

  • designer: Epic

  • designer: Sander Vissers

  • designer: Epic

  • designer: Epic

  • designer: Ewous

  • designer: Epic

  • designer: Epic

  • designer: Epic

  • designer: Epic

Social Network