ClickCease Logo voor OOZO.nl. Weet wat er gebeurt in je buurt - Logo - Brandsupply

Logo voor OOZO.nl. Weet wat er gebeurt in je buurt

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: binqmedia
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 199.00
  • Datum start : 10-02-2013 14:49
  • Datum einde : 24-02-2013 14:48
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 72
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een logo voor een nieuwe website, oozo.nl, met praktische, wisselende informatie over je straat of buurt.

OOZO.nl laat zien wat er gebeurt in je straat of buurt. De informatie is dynamisch heeft betrekking op je straat of buurt. Bijvoorbeeld: vergunningen, 112 meldingen, faillissementen, nieuwe bedrijven, huizen te koop, foto's, tweets enz. enz.
Daarnaast per straat, buurt statische informatie: aantal inwoners, gemiddelde huizenprijs, officiele instanties in de buurt.
Geen site met lokaal nieuws, maar snel wisselende informatie.

Bedrijfsomschrijving:

OOZO.nl is een nieuw project van Binq Media. Binq Media exploiteert websites, waaronder faillissementsdossier.nl en faillissementsdossier.be

Doelgroep:

De doelgroep is breed, zowel mannen als vrouwen in de leeftijd van 25-55. De bezoeker zal relatief kort de site bezoeken (1 a 2 pageviews per bezoek). De bezoeker zal wel regelmatig terugkomen.
Het meeste verkeer wordt gegenereerd middels SEO.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

OOZO staat voor: Oooh, zit dat zo. De naam OOZO.nl is het belangrijkste in het logo. De naam moet duidelijk leesbaar blijven. De tagline is "Weet wat er gebeurt in je buurt" De tagline hoeft niet te worden verwerkt in het logo.
Het logo mag een frisse, pragmatische en dynamische uitstraling hebben. Wij denken met name aan de kleur groen, mogelijk aangevuld met blauw. Andere suggesties zijn welkom. In ieder geval frisse, heldere kleuren.
Een icon mag worden toegevoegd, maar is niet noodzakelijk.

Social Network